1. Cum îmi pot urmări comanda?
Imediat după plasarea comenzii, veți primi un e-mail cu numărul de expediție al acesteia.
2. Cum pot anula sau modifica comanda?
Datorită vitezei de procesare a comenzilor, nu va fi posibilă modificarea, anularea sau împiedicarea expedierii produselor. Dacă doriți să anulați comanda, vă recomandăm să refuzați să acceptați expedierea de la curier sau să utilizați returnarea bunurilor în termen de 14 zile de la data livrării expedierii.
3. Ce comunicare voi primi după crearea unei comenzi?
De îndată ce comanda este creată, veți primi un e-mail de confirmare. Veți primi apoi un alt e-mail cu confirmarea trimiterii comenzii. Vă rugăm să rețineți că livrarea standard durează maxim 48 ore (cu excepția weekendurilor și a sărbătorilor).
În secțiunea următoare, vi se va trimite și un e-mail cu detaliile comenzii.
4. De ce a fost anulată comanda mea?
Comanda poate fi anulată din mai multe motive care rezultă din disponibilitate, adresă de plată sau livrare. Dacă întreaga comanda (sau o parte a acesteia) este anulată, suma relevantă va fi returnată în contul dvs. Banii vor fi rambursați în contul dvs. în termen de 1-30 zile. Cu toate acestea, această perioadă poate varia în funcție de banca dvs.
5. Cum pot crea o comandă?
Selectați produsele care vă interesează și apoi adăugați-le în coș. Urmați instrucțiunile de plată pentru a finaliza comanda. După ce ați confirmat comanda și ați efectuat plata, vi se va trimite un e-mail automat de confirmare a achiziției.
Un e-mail de confirmare va fi trimis în termen de 24 de ore. Vă recomandăm să verificați folderul SPAM/JUNK.
6. Ce metode de plată oferiți?
În prezent, dispunem de plata cu cardul și plata ramburs.
7. Nu a fost trimis un e-mail de confirmare a comenzii?
Un e-mail de confirmare va fi trimis în termen de maxim 24 de ore. Vă recomandăm să verificați folderul SPAM/JUNK.
8. Pot face schimb de bunuri?
Din păcate, bunurile nu pot fi schimbate. Dacă doriți să schimbați produsele, vă rugăm să le returnați și apoi să creați o nouă comandă.
9. La câte zile după returnarea bunurilor suma va fi creditată înapoi în contul meu bancar?
Rambursările se vor face în termen de 14 zile de la data livrării articolului returnat. Vă vom anunța prin e-mail despre primirea și înregistrarea returului.Suma va fi returnată în același mod în care a fost plătită comanda, cu excepția cazului în care ați convenit altfel în mod expres; În niciun caz nu veți suporta taxe ca urmare a acestei compensații. Plata poate fi suspendată până la primirea produselor returnate sau furnizarea dovezii returnării, oricare dintre acestea are loc mai întâi.
10. Returnarea bunurilor este gratuită?
Conform OUG 34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță, cumpărătorul are dreptul de a denunța unilateral contractul, doar cu plata taxelor poștale de returnare, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.
În cazul în care cumpărătorul renunță la cumpărare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu să returneze produsul exact în starea în care i-a fost livrat, adică:
Dacă aceste condiții nu sunt îndeplinite, cumpărătorul nu are dreptul să solicite rambursarea prețului. Returnarea produsului se va face către sediul nostru, pe cheltuiala exclusivă a cumpărătorului.
Rambursarea Prețului
Rambursarea prețului către cumpărător se va face doar după primirea produsului și confirmarea noastră că acesta îndeplinește toate condițiile de returnare menționate mai sus. Cumpărătorului i se va restitui doar suma produselor returnate.
În cazul comenzilor plătite cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în termen de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
După anularea unei tranzacții prin card, banca emitentă va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.
Dacă aveți întrebări, vă rugăm să contactați serviciul clienți. Adresa de e-mail: office@braseli.ro
11. Cum mă pot abona la Newsletter sau dezabona?
Atunci când creezi un cont Braseli în secțiunea DATELE MELE, îți poți actualiza adresa de e-mail și parola și te poți abona la buletinul informativ Braseli pentru a primi notificări cu privire la noile produse, promoții și comenzi. Vă puteți dezabona de la e-mailurile noastre de marketing în orice moment, făcând clic pe linkul dezabonare din partea de jos a fiecărui buletin informativ.
12. Produsele Braseli sunt marcate cu semne distinctive?
Fiecare dintre produse sunt marcate cu semne distinctive convenționale.
13 Cât durează livrarea bunurilor?
Livrarea standard durează 48 ore (excluzând weekend-urile și sărbătorile).
14. Ce opțiuni de transport oferiți?
Toate comenzile din magazinul online Braseli vor fi livrate de companii de transport diferite pentru a obtine cel mai bun cost al transportului.
Pentru comenzi de peste 269 RON, transportul este gratuit.
15. Bunurile sunt livrate numai pe teritoriul României?
Da, nu livrăm bunuri în străinătate.
16. Pot schimba adresa de livrare după crearea comenzii?
Comenzile sunt procesate foarte rapid, astfel încât nu este posibilă schimbarea adresei de livrare după plasarea comenzii. Vă rugăm să rețineți că curierul va încerca să livreze pachetul de două ori. Expedierea va fi apoi trimisă înapoi expeditorului. Între timp, curierul trebuie să contacteze destinatarul prin telefon pentru a confirma adresa de livrare. Puteți găsi numărul de urmărire în e-mailul care confirmă expedierea comenzii.
17. Adresa de livrare poate fi diferită de adresa de facturare?
Da, adresa de livrare poate fi diferită de adresa de facturare. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că livrăm produse BRASELI numai în România.
18. Bijuteriile Braseli au garanție? Ce acoperă garanția Braseli?
Braseli vă va rambursa banii dacă bijuteriile se deteriorează în perioada de garanție (de exemplu, dacă produsul dvs. este rupt / lipsește o piatră etc.) în termen de 30 de zile de la data achiziției.
Păstrați chitanța sau dați-o destinatarului, deoarece dovada originală a achiziției este o garanție.
19. Braseli oferă un serviciu de reparații pentru bijuterii?
Braseli nu oferă opțiuni de reparare a bijuteriilor. Dacă bijuteriile BRASELI se deteriorează în perioada de garanție, vă vom schimba produsul, dacă sunt acoperite de termenii garanției.
20. Bunurile sosite sunt deteriorate/defecte. Ce ar trebui să fac?
Vă rugăm să returnați produsele defecte sau deteriorate.
Achizițiile online pot fi returnate folosind serviciul nostru gratuit de returnare, a se vedea punctul 10.
Dacă aveți întrebări, vă rugăm să contactați serviciul clienți. Adresa de e-mail: office@braseli.ro
21. Cum pot depune o sesizare/reclamație?
Aveți dreptul să faceți o reclamație cu privire la produsele achiziționate de pe site-ul Braseli în termen de doi ani de la primirea produsului.
Remedierea nu este disponibilă: vă puteți retrage din contract și puteți solicita o rambursare.
Achizițiile online pot fi returnate, a se vedea punctul 10.
Dacă aveți întrebări, vă rugăm să contactați serviciul clienți. Adresa de e-mail: office@braseli.ro
22. Cum pot returna o comandă online?
Puteți returna bunurile în termen de maxim 14 zile de la data colectării expedierii.
Pentru a returna o comandă, urmați acești pași:
Contactați serviciul clienți. Adresa de e-mail: office@braseli.ro. Împachetați returul dumneavoastră in cutia originală si apoi in plic. Curierul ce va ridica acest colet va avea cu el o etichetă de retur, pe care o va lipi pe cutie.
Dacă aveți întrebări, vă rugăm să contactați serviciul clienți. Adresa de e-mail: office@braseli.ro
Vă vom informa despre livrarea bunurilor returnate prin e-mail. Veți primi banii înapoi în termen de 14 zile de la primirea bunurilor returnate.
23. Cum pot folosi un cod de reducere?
Pentru a aplica codul de reducere, trebuie să adăugați produsele selectate și să introduceți/copiați codul de reducere în coș. Puteți face acest lucru la momentul plății. După introducerea codului, faceți clic pe butonul CONFIRMARE. Reducerea ar trebui să fie aplicată comenzii dvs.
24. Pot primi o factură pentru companie?
Pentru a obține o factură pentru companie, vă rugăm să contactați serviciul nostru de clienți la office@braseli.ro